CRT

CONSALTING & TRAINING & RETAIL

početna o nama usluge blogkontakt

CRT Usluge


Usluge

Maloprodaja danas treba da predvidi zahteve potrošača, razvija optimalne strategije određivanja cena, vodi računa o direktnoj i indirektnoj konkurenciji.
Maloprodajni servis CTR FIDES je grupisan u dve različite maloprodajne usluge, sa ciljem da pomogne u svakoj fazi poslovnog ciklusa:


MALOPRODAJNI SERVIS

Planiranje i razvoj maloprodaje

  1. Razvijanje koncepta maloprodaje – Kompanija mora da razvija i održava koncept maloprodaje, sa fokusom na lokaciju, asortiman, cene, identitet, dizajn i POS sisteme;
  2. Istraživanje i analitika tržišta – Istraživanjem konkurencije u pogledu mogućnosti i ograničenja kompanije i potreba i zahteva mušterija - polazni su materijal za dizajn i sprovođenje efikasne CRM (Customer Relationship Management) strategije;
  3. Razvojna strategija – definisanje ciljnog tržišta, razvoj maloprodajnog miksa  – osnova su za izgradnju  strategije sticanja konkurentske prednosti;
  4. Dizajn maloprodajnog objekta – Izgled i atmosfera unutar prodavnice utiču na nekoliko nivoa u svesti kupca i utiču na njegova osećanja, razum i ponašanje;
  5. Prodavci – Da bismo stekli konkurentsku prednost na tržištu, potrebno je obezbediti vrhunsku uslugu kupcima, koja je u neposrednoj zavisnosti od  toga koliko su prodavci motivisani da daju sve od sebe, spremni i osposobljeni za prodaju i održanje kvalitetnih odnosa sa kupcima;

 

Upravljanje maloprodajnim aktivnostima

  1. Planiranje inventara – Promet je osnovna poslovna aktivnost maloprodaje. Loše planiranje inventara posledično će uticati na nabavku i zalihe i, samim tim, na promet;
  2. Merchandising – Neophodne aktivnosti  koje se preduzimaju unutar i izvan prodajnog objekta, u cilju povećanja prodaje/profita (lokacija display-a, broj polica, POS materijal, reklama, ispis cena, rotacija proizvoda….);
  3. Open to Buy – Alat za upravljanje zalihama koji pomaže da se izgradi plan inventara na mesečnom ili godišnjem nivou kako bi se ostvarila ciljana prodaja;
  4. Muzika za maloprodajni objekat – Nivo buke, odnosno glasnoća muzike utiče na  atmosferu u objektu, a pravilan odabir muzike utiče na osećanja kupca koja su deo odluke o kupovini;
  5. Planiranje promocija i sezonskih sniženja – Podsticaj kroz sezonska sniženja i popuste jedan je od najefikasnijih metoda u privlačenju kupaca;
  6. Obuka prodajnog tima - Bez obučenog osoblja nije moguće pružiti dobru uslugu, s obzirom na to da su kupci postali dobro informisani, edukovani, zahtevni, čak netolerantni ukoliko ne dobiju adekvatan tretman. Stoga, obuka osoblja je ključni činilac u kreiranju pozitivnog iskustva kupca.
  7. Strategija cena – Cena je jedini element marketing miksa koji pravi prihod. Ostali elementi (proizvod, distribucija i promocija) proizvode samo troškove. Cene utiču na cash flow preduzeća, zalihe, kupce, imidž marke, kvalitet proizvoda, konkurentnost na tržištu. Politika cena treba da osigura da cena  bude prihvatljiva za potrošača i profitabilna za organizaciju;
  8. Product management / Category management  - Upravljanje proizvodom je disciplina koja se bavi istraživanjem problema upravljanja aktivnostima vezanim za odnos potrošača prema proizvodu.  Analitika na osnovu merljivih performansi  omogućava brže donošenje razvojnih poslovnih odluka.

U toku procesa konsaltinga, ustanovićemo vaše poslovne potrebe, pripremiti detaljan izveštaj stanja, kao i konkretne predloge razvojnih strategija. U odnosu na dogovorenu strategiju, izradićemo efektan i jasno definisan akcioni plan. Po sprovođenju plana, pripremićemo detaljnu evaluaciju uspešnosti izvedenih akcija.