Usluge
Maloprodaja danas treba da predvidi zahteve potrošača, razvija optimalne strategije određivanja cena, vodi računa o direktnoj i indirektnoj konkurenciji.
Maloprodajni servis CTR FIDES je grupisan u dve različite maloprodajne usluge, sa ciljem da pomogne u svakoj fazi poslovnog ciklusa:
- Planiranje i razvoj maloprodaje
- Upravljanje maloprodajnim aktivnostima
MALOPRODAJNI SERVIS
Planiranje i razvoj maloprodaje
- Razvijanje koncepta maloprodaje – Kompanija mora da razvija i održava koncept maloprodaje, sa fokusom na lokaciju, asortiman, cene, identitet, dizajn i POS sisteme;
- Istraživanje i analitika tržišta – Istraživanjem konkurencije u pogledu mogućnosti i ograničenja kompanije i potreba i zahteva mušterija - polazni su materijal za dizajn i sprovođenje efikasne CRM (Customer Relationship Management) strategije;
- Razvojna strategija – definisanje ciljnog tržišta, razvoj maloprodajnog miksa – osnova su za izgradnju strategije sticanja konkurentske prednosti;
- Dizajn maloprodajnog objekta – Izgled i atmosfera unutar prodavnice utiču na nekoliko nivoa u svesti kupca i utiču na njegova osećanja, razum i ponašanje;
- Prodavci – Da bismo stekli konkurentsku prednost na tržištu, potrebno je obezbediti vrhunsku uslugu kupcima, koja je u neposrednoj zavisnosti od toga koliko su prodavci motivisani da daju sve od sebe, spremni i osposobljeni za prodaju i održanje kvalitetnih odnosa sa kupcima;
 |
Upravljanje maloprodajnim aktivnostima
- Planiranje inventara – Promet je osnovna poslovna aktivnost maloprodaje. Loše planiranje inventara posledično će uticati na nabavku i zalihe i, samim tim, na promet;
- Merchandising – Neophodne aktivnosti koje se preduzimaju unutar i izvan prodajnog objekta, u cilju povećanja prodaje/profita (lokacija display-a, broj polica, POS materijal, reklama, ispis cena, rotacija proizvoda….);
- Open to Buy – Alat za upravljanje zalihama koji pomaže da se izgradi plan inventara na mesečnom ili godišnjem nivou kako bi se ostvarila ciljana prodaja;
- Muzika za maloprodajni objekat – Nivo buke, odnosno glasnoća muzike utiče na atmosferu u objektu, a pravilan odabir muzike utiče na osećanja kupca koja su deo odluke o kupovini;
- Planiranje promocija i sezonskih sniženja – Podsticaj kroz sezonska sniženja i popuste jedan je od najefikasnijih metoda u privlačenju kupaca;
- Obuka prodajnog tima - Bez obučenog osoblja nije moguće pružiti dobru uslugu, s obzirom na to da su kupci postali dobro informisani, edukovani, zahtevni, čak netolerantni ukoliko ne dobiju adekvatan tretman. Stoga, obuka osoblja je ključni činilac u kreiranju pozitivnog iskustva kupca.
- Strategija cena – Cena je jedini element marketing miksa koji pravi prihod. Ostali elementi (proizvod, distribucija i promocija) proizvode samo troškove. Cene utiču na cash flow preduzeća, zalihe, kupce, imidž marke, kvalitet proizvoda, konkurentnost na tržištu. Politika cena treba da osigura da cena bude prihvatljiva za potrošača i profitabilna za organizaciju;
- Product management / Category management - Upravljanje proizvodom je disciplina koja se bavi istraživanjem problema upravljanja aktivnostima vezanim za odnos potrošača prema proizvodu. Analitika na osnovu merljivih performansi omogućava brže donošenje razvojnih poslovnih odluka.
|
U toku procesa konsaltinga, ustanovićemo vaše poslovne potrebe, pripremiti detaljan izveštaj stanja, kao i konkretne predloge razvojnih strategija. U odnosu na dogovorenu strategiju, izradićemo efektan i jasno definisan akcioni plan. Po sprovođenju plana, pripremićemo detaljnu evaluaciju uspešnosti izvedenih akcija.